在键盘上撒把米,鸡都比我写得好

关于
The Grey - Icon For Hire

I am standing on the edge of returning or just running away

I am letting myself look the other way

And the hardest part in all of this is

I don't think I know my way back Home

Is it worth the journey or do I let my heart settle here

How cold have I become

I didn't want to

Lose you by what I'd done

Caught in the grey

I don't wanna look you in the eyes you might call me away

I don't wanna give you the chance to make me stay

And the hardest part in all of this is

I know my way back I don't want to Go

And let you see all that has become of me

I should've know, I should've known

I didn't have a chance

How cold have I become

I didn't want to

Lose you by what I'd done

Caught in the grey

It burns for a moment but

But then it numbs you

Takes you and leaves you just

Caught in the grey

In your deepest pain

In your weakest hour

In your darkest night

You are lovely

In your deepest pain

In your weakest hour

In your darkest night

You are lovely

How cold have I become

I didn't want to

Lose you by what I'd done

Caught in the grey

It burns for a moment but

But then it numbs you

Takes you and leaves you just

Caught in the grey

In your deepest pain

In your weakest hour

In your darkest night

You are lovely

In your deepest pain

In your weakest hour

In your darkest night

You are lovely

I am standing on the edge of returning or just running away...

我踟蹰于归去的边缘

或许应该远远逃开

我试着另寻新路

但最艰难的事情

是我早已忘了来时的方向

就此踏上旅途是否值得

抑或我该将心安置于此

我变得如此冷酷

我不希望

因为一些事而失去你

我的世界陷入无边灰暗

我不愿看到你意欲我离开的双眼

我不愿给你任何挽留我的机会

但万难之中最难的是

我已遗失来路

我早该知道啊

早该知道我没有丝毫机会

我变得如此冷酷

我不希望

因为一些事而失去你

我的世界陷入无边灰暗

它曾有爆发过

但很快又使你麻木

使你一次又一次

陷入无边昏暗之中

在你最煎熬的疼痛里

在你最虚弱的时辰里

在你最黑暗的夜里

你依然是如此迷人可爱

在你最煎熬的疼痛里

在你最虚弱的时辰里

在你最黑暗的夜里

你依然是如此迷人可爱

我怎么会变成这样

我自己也不像

我所做的一切都是因为不想失去你

从此陷于无边灰暗之中

片刻燃烧后

你变得麻木昏沉

将你带离我身边

从此我的世界

陷入了无边灰暗

在你最煎熬的疼痛里

在你最虚弱的时辰里

在你最黑暗的夜里

你依然是如此迷人可爱

在你最煎熬的疼痛里

在你最虚弱的时辰里

在你最黑暗的夜里

你依然是如此迷人可爱

我再次站在去或留的路口


评论

© 补档好补档号 | Powered by LOFTER